“Projekt To było do przewidzenia – bo nie tylko wystawa – projekt przekracza granicę pomiędzy dizajnem i sztuką konceptualną. Przekracza również̇ granice pomiędzy sztuką samą i innymi dyscyplinami, np. socjologią. Zainspirowana językiem i metodologią badań naukowych, a szczególnie przypisywanym im autorytetem artystka postanowiła zrealizować́ działanie na pograniczu społecznego eksperymentu i wydarzenia artystycznego.”
(notka: Anka Mituś, BWA Wrocław)
Proces zajął 20 dni, symetrycznie:
10 dni wzrostu: wirtualny wzrost obiektu, budowanie napięcia i stopniowanie informacji: buzzing w mediach (specjalnie stworzona strona internetowa, newsletter, fałszywy profil na FB -2009 rok, gdy FB nie był jeszcze tak popularny w Polsce)
10 dni rozkładu: fizyczna obecność obiektu w galerii, life streaming na stronie internetowej, ogłoszenia w gazecie i fałszywe wpisy na forach internetowych. Social media buzzing.
Dzień 20: ujawnienie: finisaż akcji , ekspozycja dokumentacji w Galerii SiC BWA Wrocław.
MATERIAŁY: szkło dmuchane, lód, drewno, mleko, projekcja video, marketing szeptany: działania w sieci (facebook, fora internetowe), artykuły w drukowanych gazetach min. „Gazeta Wyborcza Wrocław”, 2009
Kuratorka: Agnieszka Kurgan.
Współpraca: specjalne podziękowanie dla firmy ICE ART za wsparcie projektu.
Projekt powstał dzięki stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Młoda Polska
“Projekt To było do przewidzenia – bo nie tylko wystawa – projekt przekracza granicę pomiędzy dizajnem i sztuką konceptualną. Przekracza również̇ granice pomiędzy sztuką samą i innymi dyscyplinami, np. socjologią. Zainspirowana językiem i metodologią badań naukowych, a szczególnie przypisywanym im autorytetem artystka postanowiła zrealizować́ działanie na pograniczu społecznego eksperymentu i wydarzenia artystycznego.”
(notka: Anka Mituś, BWA Wrocław)
Proces zajął 20 dni, symetrycznie:
10 dni wzrostu: wirtualny wzrost obiektu, budowanie napięcia i stopniowanie informacji: buzzing w mediach (specjalnie stworzona strona internetowa, newsletter, fałszywy profil na FB -2009 rok, gdy FB nie był jeszcze tak popularny w Polsce)
10 dni rozkładu: fizyczna obecność obiektu w galerii, life streaming na stronie internetowej, ogłoszenia w gazecie i fałszywe wpisy na forach internetowych. Social media buzzing.
Dzień 20: ujawnienie: finisaż akcji , ekspozycja dokumentacji w Galerii SiC BWA Wrocław.
MATERIAŁY: szkło dmuchane, lód, drewno, mleko, projekcja video, marketing szeptany: działania w sieci (facebook, fora internetowe), artykuły w drukowanych gazetach min. „Gazeta Wyborcza Wrocław”, 2009
Kuratorka: Agnieszka Kurgan.
Współpraca: specjalne podziękowanie dla firmy ICE ART za wsparcie projektu.
Projekt powstał dzięki stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Młoda Polska