facebook vimeo instagram

TO BYŁO DO PRZEWIDZENIA

“Projekt To było do przewidzenia – bo nie tylko wystawa – projekt przekracza granicę pomiędzy dizajnem i sztuką konceptualną. Przekracza również̇ granice pomiędzy sztuką samą i innymi dyscyplinami, np. socjologią. Zainspirowana językiem i metodologią badań naukowych, a szczególnie przypisywanym im autorytetem artystka postanowiła zrealizować́ działanie na pograniczu społecznego eksperymentu i wydarzenia artystycznego.”
(notka: Anka Mituś, BWA Wrocław)

 

Proces zajął 20 dni, symetrycznie:
10 dni wzrostu: wirtualny wzrost obiektu, budowanie napięcia i stopniowanie informacji: buzzing w mediach (specjalnie stworzona strona internetowa, newsletter, fałszywy profil na FB -2009 rok, gdy FB nie był jeszcze tak popularny w Polsce)
10 dni rozkładu: fizyczna obecność obiektu w galerii, life streaming na stronie internetowej, ogłoszenia w gazecie i fałszywe wpisy na forach internetowych. Social media buzzing.

 

Dzień 20: ujawnienie: finisaż akcji , ekspozycja dokumentacji w Galerii SiC BWA Wrocław.

 

 

MATERIAŁY: szkło dmuchane, lód, drewno, mleko, projekcja video, marketing szeptany: działania w sieci (facebook, fora internetowe), artykuły w drukowanych gazetach min. „Gazeta Wyborcza Wrocław”, 2009

 

Kuratorka: Agnieszka Kurgan.

 

Współpraca: specjalne podziękowanie dla firmy ICE ART za wsparcie projektu.

 

Projekt powstał dzięki stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Młoda Polska

 

 

project-imageproject-imageproject-imageproject-imageproject-imageproject-image

“Projekt To było do przewidzenia – bo nie tylko wystawa – projekt przekracza granicę pomiędzy dizajnem i sztuką konceptualną. Przekracza również̇ granice pomiędzy sztuką samą i innymi dyscyplinami, np. socjologią. Zainspirowana językiem i metodologią badań naukowych, a szczególnie przypisywanym im autorytetem artystka postanowiła zrealizować́ działanie na pograniczu społecznego eksperymentu i wydarzenia artystycznego.”
(notka: Anka Mituś, BWA Wrocław)

 

Proces zajął 20 dni, symetrycznie:
10 dni wzrostu: wirtualny wzrost obiektu, budowanie napięcia i stopniowanie informacji: buzzing w mediach (specjalnie stworzona strona internetowa, newsletter, fałszywy profil na FB -2009 rok, gdy FB nie był jeszcze tak popularny w Polsce)
10 dni rozkładu: fizyczna obecność obiektu w galerii, life streaming na stronie internetowej, ogłoszenia w gazecie i fałszywe wpisy na forach internetowych. Social media buzzing.

 

Dzień 20: ujawnienie: finisaż akcji , ekspozycja dokumentacji w Galerii SiC BWA Wrocław.

 

 

MATERIAŁY: szkło dmuchane, lód, drewno, mleko, projekcja video, marketing szeptany: działania w sieci (facebook, fora internetowe), artykuły w drukowanych gazetach min. „Gazeta Wyborcza Wrocław”, 2009

 

Kuratorka: Agnieszka Kurgan.

 

Współpraca: specjalne podziękowanie dla firmy ICE ART za wsparcie projektu.

 

Projekt powstał dzięki stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Młoda Polska

 

 

go to the top