facebook vimeo instagram

IN BETWEEN

Scenografia dla spektaklu: “In Between Dance And Music destroyer – man born out of M.A.D.D” w reżyserii: Kostasa Georgakopulosa. Premiera 30.09.2011, Impart, Wrocław.

 

Miejsce spektaklu podzielone na cztery wieloboczne przestrzenie oddzielone od siebie półprzejrzystymi ścianami, które „pracowały oddychając” wraz z ruchem tancerzy iwidowni oraz służyły jako ekrany dla wizualizacji.

 

„IN BETWEEN to projekt taneczno-muzyczny – szczególnego rodzaju interdyscyplinarna ŻYWA INSTALACJA z elementami muzyki, tańca, światła, sztuki video oraz scenografii. Wykonawcy nie występują na scenie, widownia nie siedzi na widowni, przestrzeń jest jedna i ta sama dla obu grup. Chcemy bardzo wyraźnie przekroczyć podział na oglądających i oglądanych. „Przestrzeń zastosowana” to nie normalna przestrzeń teatralna, tylko 4 różne “pokoje”, w których znajdują się i wykonawcy i widzowie, którzy symultanicznie doświadczają czterech różnych światów”. (www.avantart.pl)

 

Podziękowania za pomoc w realizacji: Łukasz Hantkiewicz, Karol Przestrzelski, Kuba Robaszewski, wolontariusze AAF. <3

project-imageproject-imageproject-imageproject-imageproject-imageproject-image

Scenografia dla spektaklu: “In Between Dance And Music destroyer – man born out of M.A.D.D” w reżyserii: Kostasa Georgakopulosa. Premiera 30.09.2011, Impart, Wrocław.

 

Miejsce spektaklu podzielone na cztery wieloboczne przestrzenie oddzielone od siebie półprzejrzystymi ścianami, które „pracowały oddychając” wraz z ruchem tancerzy iwidowni oraz służyły jako ekrany dla wizualizacji.

 

„IN BETWEEN to projekt taneczno-muzyczny – szczególnego rodzaju interdyscyplinarna ŻYWA INSTALACJA z elementami muzyki, tańca, światła, sztuki video oraz scenografii. Wykonawcy nie występują na scenie, widownia nie siedzi na widowni, przestrzeń jest jedna i ta sama dla obu grup. Chcemy bardzo wyraźnie przekroczyć podział na oglądających i oglądanych. „Przestrzeń zastosowana” to nie normalna przestrzeń teatralna, tylko 4 różne “pokoje”, w których znajdują się i wykonawcy i widzowie, którzy symultanicznie doświadczają czterech różnych światów”. (www.avantart.pl)

 

Podziękowania za pomoc w realizacji: Łukasz Hantkiewicz, Karol Przestrzelski, Kuba Robaszewski, wolontariusze AAF. <3

go to the top